MKTG NaM - pasek na kartach artykułów
1 z 83
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Volkswagen Multivan to rewelacyjne auto, ale po teście...
fot. Kamil Rogala

Volkswagen Multivan 1.4 TSI eHybrid 218 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, ceny i wyposażenie

Volkswagen Multivan 1.4 TSI eHybrid 218 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, ceny i wyposażenie

Volkswagen Multivan to rewelacyjne auto, ale po teście wersji hybrydowej doszedłem do dziwnego wniosku. Jeśli miałbym oceniać tylko auto jako takie, Multivan – pomimo kilku wpadek ergonomicznych we wnętrzu – jest fantastycznym środkiem transportu dla całej rodziny. Uniwersalny, wygodny, estetyczny, dobrze wykonany i rozplanowany. Ale jeśli dołożymy do kompletu napęd hybrydowy 1.4 TSI eHybrid, wszystko się komplikuje, a nieliczne zalety napędu docenią tylko odbiorcy o specyficznych wymaganiach. Do tego wyraźnie wyższa cena w porównaniu z wersją benzynową i wysokoprężną, co tworzy dość skomplikowaną sytuację. Multivan? Jak najbardziej! Ale z hybrydą PHEV? Wtedy ID.Buzz wydaje się zaskakująco ciekawą, choć ekstrawagancką alternatywą.

Zobacz również

Nowy minibus klasy Mini włączony do floty MPK Stargard

NOWE
Nowy minibus klasy Mini włączony do floty MPK Stargard

Rajd rowerowy „100 kilometrów na 100-lecie Lasów Państwowych”

NOWE
Rajd rowerowy „100 kilometrów na 100-lecie Lasów Państwowych”

Polecamy

Komunikacja w Gdyni podczas Open'er Festival 2024. Najważniejsze informacje

Komunikacja w Gdyni podczas Open'er Festival 2024. Najważniejsze informacje

Urlop dla poratowania zdrowia? Tak, ale nie dla wszystkich

Urlop dla poratowania zdrowia? Tak, ale nie dla wszystkich

Gdzie na Korfu kręcono serial „Durrellowie”? 12 miejsc, które fani rozpoznają od razu

Gdzie na Korfu kręcono serial „Durrellowie”? 12 miejsc, które fani rozpoznają od razu